Om Syddan A/S | Kontakt
54 78 14 00 |

Er du vores nye medarbejder i økonomiafdelingen?

Vi har travlt og søger ny kollega til økonomiafdelingen på vores kontor i Maribo, så hvis du har erfaring inden for økonomi og bogholderi, så vil vi meget gerne høre fra dig.

Vi tilbyder en travl og spændende hverdag med kompetente kollegaer i en virksomhed med en uhøjtidelig omgangstone og højt til loftet. Du bliver en del af et team med et godt sammenhold og som bakker hinanden op.

Din arbejdstid er 37 timer om ugen. Vi bestræber os på at være fleksible og opnå en god work-life-balance.

Det vigtigste er, at du trives i dit arbejde og med dine opgaver og at vi sammen lykkes.

Hos Syddan er vi på udkig efter dig, som har en stor talforståelse, er struktureret, god til at overholde deadlines og lægger vægt på høj kvalitet.

Du kommer til at arbejde med:

  • Finansbogholderi
  • Debitorbogholderi
  • Kreditorbogholderi
  • Betaling af kreditorer
  • Momsregnskaber
  • Forberedelse af årsregnskaber til eksterne revisorer
  • Budgetter/budgetopfølgninger
  • Vand- og varmeregnskaber
  • Support til administratorerne
  • Allround kontoropgaver

Du er velkommen til at kontakte Anita på tlf. 54 62 14 04 for yderligere oplysninger – ligesom vi gerne modtager din ansøgning på anita@syddan.dk.

Info

SYDDAN A/S
Hjulsporet 27
4930 Maribo

54 78 14 00
info@syddan.dk

Kort