Om Syddan A/S | Kontakt
54 78 14 00 |

Servicemedarbejder søges til vores ejendomsadministration

Vi har travlt og søger en ny kollega

Din arbejdsopgave vil være et fremvise vores lejemål, herunder besigtige disse i forbindelse med lejerskifter. 

Vi tilbyder en travl og spændende hverdag med kompetente kollegaer i en virksomhed med en uhøjtidelig omgangstone. Du bliver en del af et team, som bakker hinanden op og hjælper hinanden.
Vi ser gerne, at du har en håndværksmæssig baggrund, har kørekort, egen bil, er struktureret, god til at overholde deadlines, lægger vægt på høj kvalitet og ønsker at komme ind og opleve en spændende branche i rivende udvikling.

Din arbejdstid er på 15 – 20 timer om ugen. Vi bestræber os på at være fleksible, så vi opnår en god work-life- balance, men i visse perioder må der forventes overarbejde. Det er vigtigst, at du trives i dit arbejde med dine opgaver og at vi sammen lykkes.

Vi er en virksomhed med p.t. 9 ansatte, der administrerer mere end 3.500 enheder overalt på Sydsjælland og Lolland Falster. Vi lægger vægt på stærke relationer til vores kunder, herunder en sjov og udfordrende hverdag.

Da vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi har den rette kandidat, opfordres du til at sende din ansøgning snarest muligt.
Du er velkommen til at kontakte Torben Christoffersen på tlf. nr. 54 62 14 07 for yderligere oplysninger, ligesom du er velkommen til at sende din ansøgning til torben@syddan.dk.

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Info

SYDDAN A/S
Hjulsporet 27
4930 Maribo

54 78 14 00
info@syddan.dk

Kort